آویشارآویشار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آویشار

اولین آدم برفی دو برادر...

1393/10/19 20:02
410 بازدید
اشتراک گذاری

همین امروز...عصر...

 

 

بعد از برف بازی رفتیم خونه مادر جون، من عجله داشتم واسه برگشتن به خونه و گفتم بریم خونه من برسم شام بپزم، ناهار فردا رو بپزم... آویشار گفت: منم بازی کنم... گفتم تو فقط بازی کن مامان... فقط بازی کن... اونم گفت: تو هم فقط با غذا بازی کن... فقط با غذا بازی کن...

 

بهترین لحظه های امروز آویشار وقتی بود که برف رو می دید و همش جیغ شادی می کشید و از برف بازی خسته نمی شد...چند دقیقه پیش با دیدن عکس یه آدم برفی تو کتابش غر می زنه که چرا براش از این دستا نذاشی... نمی تونم تونستم فرق نقاشی و برف واقعی رو براش توضیح بدم یا نه...

خدایا سپاس! به خاطر لحظه لحظه های بی نظیر امروز...

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

عمه جون
4 بهمن 93 14:43
عزیزای دلم همیشه خوش باشید
دایی
5 بهمن 93 22:41
نفسای خوشگل دایی
nastaran
14 بهمن 93 9:12
بابا ایول آویشارخان شما چه آقایی شدی ما خبر نداریم....پسر ناز ما یه عالمه بوس
خاله خانوم
20 بهمن 93 9:18
عالی بود خاله جون تجربه های قشنگ و جدیدت مبارک عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویشار می باشد