آویشارآویشار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آویشار

از تو برای تو 1

1393/2/29 20:26
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان!

من و داداش کوچولوی تو تنها تو خونه ایم و تو با بابایی رفتی بیرون. عاشق بیرون رفتن و گشت و گذاری. هر جا که می ری از کارواش گرفته تا فتو کپی، همه کارا رو یاد می گیری و می آی تو خونه همونا رو تکرار می کنی، شیرین زبونیهات که نگو... وقتی برام حرف می زنی دلم می خواد درسته قورتت بدم.. دلم خیلی از این می سوزه که این روزا می گذره... دلم می خواد لحظه لحظه بودن کنار شماها رو یه جایی ضبط کنم... خیلی از لحظه ها رو از دست می دم و شرایطش نیست که ضبطش کنم مث همین دیشب که وقتی با داداشت تو اتاق تنها بودی و من از لای در نگاه می کردم ببینم چه کار می کنی... اول دور لبای کوچولوشو پاک کردی و بعدم در حالیکه سعی می کردی دستشو بگیری بهش می گفتی... دستمو بگیر بریم قدم بزنیم...

از اینکه تو این موقعیت انقدر باهاش مهربون بودی خیلی ی ی ی ی  خوشحال شدم... من مطمئن هستم تو خیلی باهاش مهربونی... تو دل کوچیک و مهربونی داری و مامان و بابا همیشه به اینهمه هوش و محبت تو افتخار می کنن.

عاششششششششششششششششششششششششقتم عسل مامان!بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله خَشَن
1 خرداد 93 12:04
ای جانم خاله فدای باهوشی هاش بشه من که خاله تم می خوام درسته قورتت بدم خوشگلم چه برسه به مامانیت خاله جونی اینروزا ما با هم یه بازی جدید هم اختراع کردیم به نام "علی آقا بازی" و تو می شه علی آقا سوپرمارکتیه و من می شم خریدار و میام تو مغازه ت و از گوچه فرنگی و خَویج گرفته تا دایپر و لوازم بهداشتی ازت می خرم! نمی دونم چه حالی می ده این بازی
مامان دو ستاره
پاسخ
خاله جونم مرسی که تو هم خاطراتت رو با من برام می نویسی... اینجوری من یه عالمه خاطره دار می شم... دوست دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویشار می باشد