آویشارآویشار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آویشار

اولین گردش چهار نفره

1393/3/9 21:37
228 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار با داداشی، همراه مامانی و بابایی رفتیم کوه... البته چون عصر رفتیم اون بالا بالا نرفتیم و تو نیمه راه یه نیم ساعتی نشستیم و عصرونه خوردیم و کلی عکس گرفتیم... امروز برای اولین بار هم تو دوربین دستت گرفتی و چندددد تا  عکس خوشمل خوشمل از مامانی و بابایی با داداشی گرفتی... عالی بود کارت عزیز دلم! ما بهت افتخار می کنیم... به اینهمه هوش و ذکاوت تو... یه عالمه بوس برای تو.

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله خشن
12 خرداد 93 10:48
جگر من قربون اون لب و لوچه ت برم دلم برات یه ذره شده عشقم با یه دمپایی تابستونه ی خوشگل دارم نیام پیشت بوووس
مامان دو ستاره
پاسخ
سلام خاله خششششششن عزیز من! دل منم همش برات تنگ می شه... میسی خیلی خیلی قشنگه... خیلییییییی دوست دارم.
زندائی
21 خرداد 93 20:48
دلم از اون پفکات به منم می دی...........................
مامان دو ستاره
پاسخ
اه... ببخشید معذرت می خوام بفرمائید(با لحن آویشار)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویشار می باشد