آویشارآویشار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آویشار

نظرات (4)

افسونگرسبز
23 تیر 93 13:16
عزیزم چه ژستی گرفته ماشالا مردی شده واسه خودش ببوسش از طرف من دوست دارم خاله جون هوای داداشی و مامانی داشته باش و مثل کوه پشت داداشی باش پسر ارشد خانواده ای خب
مامان دو ستاره
پاسخ
مرسی خاله مربون! منم دوست دارم... چشششششششششششم حتماااااااااااااااااااا
پگاه
24 تیر 93 12:40
ای جااان چقدر من دوس دارم این گل پسرو ... قفون چشاش برم که پر محبته. چقد نانار کنار داداشی عکس گرفته آخه ... خاله جون به مامانی بگو میسی ادرس وبلاگتو بهم داد. دیگه دلم تنگ شه برات تند تند میام میبینمت عزیز دلم تازه به مامان نازنازتم بگو از طرف من بوست کنه
مامان دو ستاره
پاسخ
سلام خاله پگاه مهربون! منم خعععععععععععععلی دوست دارماااااااااااا.... خواهش می کنم خاله جون! لطف می کنی... چششششششششم!
نسترن
25 تیر 93 12:35
اویشار خوشگل دلمون برات یه ذره شده..........دوست دارم اقای باکلاس............
مامان دو ستاره
پاسخ
دل ماهم برای هممممه تون تنگ شده ایشالا به زودی می بینمتون!
بابایی
29 تیر 93 11:12
این عکس ییلاق ارودله(رویشگاه درخت آلوچه-گوجه سبز)جاده اسالم به خلخال. رفته بودیم به کندوهای پدر جون سر بزنیم-منو و مامانی و آویشارو سوشیارو خاله بیریم و مادر جون و پدر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آویشار می باشد